sportas

Sportas su Kilo.lt

2014.11.26

Dažniausiai žmonės susirūpina savo apvalumais tada, kai artėja vasara. Man atsitiko atvirkščiai – susidomėjau tuo rudenį. Spartus gyvenimo tempas dažnai už rankų susikibęs su greitu maistu. Ankčiau nesu net pagalvojus, kad kažkada iš viso teks susirūpinti dėl papildomų kilogramų.  Bet kai gavau pastabų, kad jau turėčiau atkreipti dėmesį – mane tikrai apėmė lengvas šokas. Pradėjau internete ieškoti ką turėčiau valgyti, kokius pratimus galėčiau atlikti, kad sumažinčiau apimtis ten, kur man atrodė reikalinga. Vakarais pradėjau “neėst” arba valgyti tik “salotytes”. Į lovą eidavau alkana ir pikta kaip žvėris. Vienas geras dalykas, kad pagaliau sugebėjau atsisakyti bulvių su mėsa ir padidinau daržovių kiekį savo racione. Visgi labai daug laiko užtrukau ieškodama ką, su kuo ir kada valgyti. Nuolatinis galvojimas ką pasigaminti irgi  negailestingai “daužė” per motyvaciją. Tada užmačiau, kad www.kilo.lt kviečia į nemokamas konsultacijas. Kol nesi jų narys ir negali prisijungti prie bendros sistemos, sunku įsivaizduoti ką jie iš viso siūlo. Nors konsultacija tetrunka pusę valandos – nusprendžiau nueiti. Turėjau sukaupusi nemažai klausimų apie sveiką mitybą ir sportą. Taip pat labai norėjau, kad man parodytų, ką gauna nariai prisijungę prie kilo.lt . Jeigu pastebėsit, kad kilo.lt vėl kviečia į tokias konsultacijas – labai siūlau sudalyvauti. Ilka Adams (kuri mane konsultavo) – žiauriai šauni moteris, kuri davė tikrai gerų patarimų. Jos stulbinanti išvaizda taip pat labai motyvuoja sportuoti, arba bent jau prisijungti prie kilo.lt narių:)) Paslauga nekainuoja daug. Pusės metų programai – išleidau 149lt. Pirkdamas narystę dar gauni vieną nemokamą treniruotę Impuls sporto klube (be trenerio). Pildydami asmeninius duomenis jų sistemoje, turite suvesti savo ūgį, svorį bei kai kurių kūno dalių apimtis. Tuomet Jums sudaroma asmeninė treniruočių programa. Taip pat reiks parašyti kokių maisto produktų Jūs nemėgstat. Dietologas sudaro mitybos programą (tai mane labiausiai viliojo, nes labai tingisi galvoti apie maistą, kai galva užgrūsta kitais reikalais). Analogiškai gaunate kiekvienos dienos maisto programą. Kilo.lt pliusai ir minusai:

  • Kiekvieną dieną nereikia laužyti galvos “KĄ VALGYTI????? Taip pat didelis pliusas – neprisiperki maisto, kurį vėliau tektų išmesti. Dietologė – superinė. Atrašo labai greitai ir labai stengiasi motyvuoti bandydama “prisibelsti” iki giliai tavyje besipriešinančio tinginio. Blogai  - kad maisto pasirinkimas nėra labai didelis, o ir liūdinantis. Tikriausiai negaliu atskleisti visų smulkmenų, bet for example vakarienė – 5-7 krabų lazdelės. Arba tos pačios krabų lazdelės su natūraliu jogurtu. Geriau tada iš viso nieko nevalgyti, nei šitaip erzinti skrandį:)) (Mano anglų kalbos mokytoja sakydavo, kad sveikas maistas – niekada nėra skanus:) Gelbsti tik mintis, kad kartą per savaitę gali valgyti ką tik nori, vadinama cheat day.
  • Sporto programa tikrai lanksti. Kiekvieną savaitę gaunate naują sporto programą visai savaitei (intensyvumą renkatės patys). Galite nuspręsti ar eisite į sporto klubą ar pratimus atliksite namuose. Aš buvau šventai įsitikinus, kad eisiu į sporto klubą, nors anksčiau ten nei karto nebuvau. Pirmą kartą pasinaudojau nemokamu nuėjimu į Impuls, kurį įsigijau kartu su kilo.lt naryste. Man to užteko, kad daugiau niekada nebenorėčiau ten eiti. Negaliu pasakyti, kad buvo prasti treniruokliai ar jų trūkumas. Labiau gal prastas salės personalas. Niekas tikrai nesivargina prie tavęs prieiti ir parodyti kaip taisyklingai atlikti pratimus, kuriuos tu akivaizdžiai darai blogai. Gelbsti tai, kad patys žmonės, lankantys klubą  prieina ir draugiškai pasiūlo pagalbą. Tai žiauriai džiugina, kai ateini į naują aplinką ir mažų mažiausiai jautiesi kaip višta. Nors komunikabilumo man lyg ir netrūksta, bet jaučiausi tikrai klaikiai.
  • Jeigu pasirenki pratimus atlikti namuose ir persigalvoji, kad norėtum eiti į sporto klubą – savaitėlę teks palaukti, kol treneris sudarys naują programą – niekas per daug “nesivaznios“. Ir atvirkščiai. Manau, būtų labai šaunu, jeigu sumiksuotų iš karto dvi programas. Tuomet rinktumeisi kiekvieną dieną taip, kaip tau patogiau ir nereiktų kiekvieną kartą treneriui dėl to sukti galvos, o ir pačiam apkerpėti belaukiant naujų pratimų.
  • Mitybos programos laikytis žiauriai sunku. Nors viskas smulkiai paskaičiuota: kalorijos ir maistas (gramais). Valgyti 5 kartus per dieną – tikra prabanga. Ne todėl, kad siūlomas maistas būtų neįperkamas, tačiau jį reikia apgalvoti  ir pasiruošti bent dieną prieš.
  • Jeigu pagaliau pavysta laikytis mitybos programos, tuomet pradedi nesportuoti. Jeigu pradedi sportuoti – tuomet nepavyksta normaliai maitintis. Kaip koks užburtas ratas. Sako per 30 dienų žmogus gali išsiugdyti įpročius. Kol kas nepratempiau tiek ir su sportu, ir su mityba vienu metu.
  • Nors rašoma, kad kilo.lt yra pritaikytas individualiai kiekvienam, visgi ilgainiui matai, kad tai daugiau mažiau bendrinė programa visiems nariams.
  • Geriausių rezultatų pasiekia tie, kurie turi asmeninius trenerius ir kartu keliauja sportuoti. Tegul nesupyksta kilo.lt nariai (aš tarp jų), kad šia programa nusprendė pasinaudoti daugiausiai tinginiai, kurie tikisi greito ir efektyvaus rezultato, pamiršę, kad be savo paties pastangų tikrai nieko nebus. Už tai ir reikia to cerberio-trenerio, kuris visą laiką tau primintų “ant ko pasirašei”.
  • Jeigu yra noro, kilo.lt tau gali siųsti sms žinutes su priminimais, tačiau jie kartais ateina, o kartais nelabai:) Pagalvoju, kad būtų super jeigu paimtų ir paskambintų: “Tešla, eik sportuot!”.Toks variantas labiau skatintų neužsimiršti kokio tikslo sieki, nei nuolatinės žinutės, kurias pradedi tiesiog ignoruoti, kaip tas, kurias siunčia batų ar drabužių parduotuvės kiekvieną savaitę.

Jeigu kažką pamiršau – būtinai papildysiu. O dabar tešla per sukąstus dantis varo sportuot!

Tags: , , , , , , , , ,

Plugin from the creators of Brindes :: More at Plulz Wordpress Plugins