lėktuvas namo

Kaip grįžti namo už 200 eurų?

2012.05.10

Dariau namie tvarką ir dėliodama širdžiai mielus “popieriukus” iš kelionių, prisiminiau linksmą istoriją, kuri nutiko Barselonoje prieš kelis metus. Taigi apie pavėlavimą į lėktuvą ir susigrąžintus pinigus už papildomą skrydį.

Bilietus į Barseloną su drauge pirkom per kelionių agentūrą “Zigzag”. Skridom Vilnius-Viena-Barselona ir tokiu pačiu maršrutu turėjome grįžti atgal. Skrydis iš Vilniaus buvo super, tačiau problemos prasidėjo tada, kai susiruošėm namo. Kadangi lėktuvas iš Barselonos turėjo pakilti nedėkingai anksti ryte (o6.40h), aišku nusprendėm nemiegoti, dar išlenkti vynelio ir su pirmais gaidžiais sėsti į taksi vežantį į oro uostą. Bilietuose buvo parašyta, kad išskrendam iš (1A)terminalo. Kadangi Ispanijoje žmonės sunkiai kalba angliškai, parodėme taksistui bilietus ir sumokėjusios 20 eurų nurūkom į oro uostą. Po ilgų debatų visom įmanomom pasaulio kalbom informacijoje, supratome, kad atvažiavome ne į tą terminalą. Todėl staigiai pasigavusios stiuardesę ėjusią pro šalį, šokom į vietinį oro uosto autobusą ir po 15 minučių pasiekėm reikiamą “check in’a”. Tačiau… Pavėlavom…Kitos avialinijos jau šeimininkavo prie mūsų “staliuko” ir su šypsena gūžčiojo pečiais:)

Plaukai pasišiaušė kai sužinojome, kad kitas bilietas namo, sekančiai dienai (turėjau kuo skubiau pasirodyt darbe),  kiekvienai iš mūsų kainuos beveik po 200 eurų, ir nusileisime ne Vilniuje, o Rygoje! Atidavėme savo paskutinius “litus” ir grįžome laukti rytojaus pas draugą, gyvenantį Barselonoje.

Kitą dieną skrydis vėl su pirmais bažnyčios varpais. Vėl sunki naktis, vėl į taksi. Šį kartą visur spėjom, nuvažiavom ten kur reikia, pasiekėm Rygą ir autobusu, kaip čigonai parvažiavome į Vilnių. Kaip ir istorijos pabaiga… Beeeeeet…

Mano manymu, esu labai taupi (nors mano draugas teigia, kad esu elementariausia “skupydla”:)) Grįžus į Vilnių pagalvojau, kad visgi kažkas čia buvo ne taip. Ir tų 200 eurų buvo taaaaaip gaila!Šimtą kartų apžiūrėjau bilietus ir iš jų buvo galima spręsti, kad pirmą kartą tikrai nuvažiavome ten kur reikia, tačiau kažkodėl lėktuvas išskrido iš kito terminalo. Ispanija, nieko nepridursi, gyvenimas ten sukasi pagal kitas taisykles.

Visgi netingėjau pasiaiškinti kaip ten kas:)Parašiau laiškelį į agentūrą, iš kurios pirkome bilietus, tačiau jie iš karto “atsifutbolino” ir nusimetė visą atsakomybę. Buvau studentė (200 eurų – kosminiai pinigai) ir parašiau austrų avialinijoms laišką, tikėdamasi, kad jie pripažins klaidą (jei ji buvo), ir suteiks nuolaidą kitam skrydžiui. Susirašinėjimo buvo daug ir su visais, tačiau finale, kai prisikasiau iki  pačio “rimčiausio” darbuotojo, prasidėjo susirašinėjimas, trukęs lygiai mėnesį ir pareikalavęs 23 laiškų iš manęs ir panašiai tiek iš “nusikaltusios” oro bendrovės. Beje, labai juokingai daugumoje iš jų,  teko aiškintis kur yra Lietuva, kad pas mus ne latai, o litai ir, kad sostinė ne Ryga, o Vilnius.

Finale išaiškėjo, kad kol buvom Barselonoje, ispanai atidarė naują oro uosto terminalą ir perkėlė skrydžius ten. Ačiū tau,teti, jei tu skaitai šitas eilutes, kad paveldėjau iš tavęs įprotį kaupti visokius šudukus-daikčiukus-popieriukus. Kartais jų tikrai prireikia!O mama buvo neteisi liepdama pusę jų išmesti! Kažin ar būtume atgavę pinigus už viską (lėktuvo bilietus, bilietus autobusu nuo Rygos oro uosto iki stoties, iš stoties į Vilnių), jei nebūčiau sukaupus visų bilietų kelionėje atgal:) Austrai žiauriai nustebo, kad visus juos turėjau, nuskanavau ir išsiunčiau. Smagu buvo ir tai, kad jie man padarė tris  atskirus pavedimus už kiekvieną bilietą ir davė nuolaidą kitam skrydžiui.

P.S. Beveik visi man sakė, kad pinigų neatgausiu,turbūt, tai ir buvo didžiausias variklis išspaust virvelę iš “š”., kaip sako mano draugė. Būkit užsispyrę žemaičiai ir raukitės dėl savo teisybės, kartais tikrai verta, nors užtrunka lygiai mėnesį:)